No ha pogut ser. Juanmi Rando tornarà de Kazan (Rússia) amb l’orgull d’haver disputat el Campionat del Món de Natació, però també amb l’agror de no haver pogut superar cap de les dues rondes preliminars disputades. A la de 50 metres braça tampoc ha estat prou ràpid per classificar-se per semifinals.
Rando ha nedat la seva sèrie amb un temps de 0:25.54. El nedador del CN Sant Andreu s’ha quedat a 26 centèsimes del darrer competidor que ha accedit a semifinals i a gairebé un segon del més ràpid de les preliminars, el francès Camile Lacourt.
Rando ja no va poder arribar a semifinals en la prova dels 100 esquena. Com avui dissabte, no va ser prou ràpid per classificar-se. Per tant, les alegries a Kazan pel que fa la participació andreunca s’han centrat en Jessica Vall, amb el seu bronze als 200 braça.
Fotografia: Juanmi Rando en una imatge d’arxiu | CN Sant Andreu