La UE Sant Andreu buscarà donar la sorpresa de la jornada contra el Lleida Esportiu TCF a domicili demà a les 17:00 hores. Els quadribarrats, que tornen a estar en llocs de descens, necessiten sumar de tres en tres per sortir de la zona baixa de la classificació. Després de no puntuar contra l’Alcoià en un partit d’infart, el tècnic quadribarrat, Miguel Álvarez va voler deixar molt clar que l’equip viatjaria a Lleida per endur-se la victòria, i no pas a intentar treure algun punt.
Les baixes tornen a condicionar la llista de convocats per viatjar a Lleida. No hi seran els sancionats Carroza i Puerto, que van ser expulsats per doble amonestació en la darrera jornada, ni el lesionat Lucas Viale, que estarà mínim un mes i mig de baixa després de la lesió que va patir davant el CD Alcoià. Álvarez recupera Rubén García i Llamas, que es van perdre el darrer partit de lliga per haver estat expulsats a València, i també Ibon, que va complir cicle de targetes. El dubte és si Bruno Vinicius s’haurà recuperat a temps pel partit de demà.
El Lleida Esportiu també està obligat a guanyar si no vol que el Gimnàstic de Tarragona s’escapi. La derrota de l’última jornada davant el líder en un partit molt expectant ha provocat que els del Segrià no puguin tornar a fallar si volent aspirar a tenir possibilitats per guanyar la lliga. L’entrenador del club lleidatà, Imanol Idiakez, ha fet una crida a l’afició pel partit contra el Sant Andreu per “no desaprofitar l’avantatge de jugar amb dotze” al Camp d’Esports. Imanol ha explicat que s’enfronten contra un equip en zona de descens, però “de nivell i capaç de qualsevol cosa per sumar”.
A l’anada, el Lleida Esportiu TCF va trencar l’estadística de 35 anys sense guanyar al Narcís Sala. Els lleidatans van necessitar fer molt poca cosa per guanyar un partit molt gris de la UE Sant Andreu. Un solitari gol matiner de Ekhi va donar els tres punts als de la Terra Ferma.
Fotografia: Imatge del partit de l’anada al Narcís Sala | Judit Andreu