L’actuació de l’estrella nordamericana de la cançó serà el dia 30 a través d’una retransmissió en línia que es podrà seguir en una zona exclusiva.
Unibail-Rodamco-Westfield (URW) ha anunciat que el dia 30 de setembre els centres comercials barcelonins La Maquinista i Glòries passaran a formar part de la marca Westfield. Aquest ‘rebranding’ representa un reconeixement a la inversió realitzada per URW en els seus actius espanyols en els últims anys, tal com apunten des de la companyia.
“La Maquinista i Glòries mantindran la forta identitat local i els vincles amb la comunitat que els caracteritzen i, al mateix temps, es beneficiaran de l’enfortiment aportat per aquesta marca, que inclou millores en els seus esdeveniments, experiències i serveis, així com per als establiments de venda i per a les diferents associacions entre marques”, recorda la Country Manager a Espanya d’URW, Marilyne Mesiano.
En aquest context s’emmarca la invitació de Westfield a una actuació de jazz de Lady Gaga, exclusiva, íntima i en línia, per tal de veure-la el mateix dia 30 interpretar els clàssics de jazz del seu nou àlbum, ‘Love For Sale’. Les entrades limitades (consultar en aquest enllaç) per a la ‘fan zone’ es van llançar el 20 de setembre i permetran a més gaudir de l’actuació en uns seients de cabaret amb marxandatge d’edició limitada de Lady Gaga inspirat tot en el disseny del seu últim disc.
Aquestes entrades són gratuïtes, encara que també s’ofereix l’oportunitat de realitzar una donació a la Fundació ‘Born This Way’ de Lady Gaga i/o a la Fundació ‘Exploring The Arts Organization’ de Tony Bennett.
Love for Sale, el nou disc de Lady Gaga
Aquest àlbum és el segon en estudi amb Tonny Bennett, després de ‘Cheek to Cheek’, al 2014. Serà presentat oficialment l’1 d’octubre a nivell mundial i distribuït per Columbia Records. El disc, basat en el jazz i el pop tradicional, conté nombroses versions de cançons de Cole Porter. A més, és el darrer treball gravat per Bennett, ja que es va retirar de la música a causa de l’alzheimer.
Per a la promoció de l’àlbum, es van llançar com a ‘singles’ els temes ‘I Get a Kick Out of You’ i ‘Love for Sale’. Així mateix, es van oferir dos concerts al Radio City Music Hall per tal d’acomiadar Bennett dels escenaris que van ser gravats per l’especial ‘One Last Time: an Evening With Tony Bennett and Lady Gaga’. També es va realitzar un documental sobre el procés de creació del disc titulat ‘The Lady and the Legend’.
L’expansió de la marca Westfield
A més de La Maquinista i Glòries, també passaran a convertir-se en destins Westfield altres quatre actius europeus: ‘La Part Dieu’, a Lió (França); ‘Donau Zentrum’ i ‘Shopping City Süd’, a Viena (Àustria); i ‘Centro’, en Oberhausen (Alemanya).
Aquests sis centres s’uniran a una xarxa d’espais emblemàtics als Estats Units i Europa que, en conjunt, arriben a més de mil milions de consumidors cada any. En l’actualitat, són 13 els centres Westfield que ja operen a Europa: set a França, dos al Regne Unit i un a República Txeca, Països Baixos, Polònia, Suècia.
Els centres comercials que seran rebatejats comparteixen una sèrie de característiques comunes, a part d’estar entre els més importants dels seus respectius mercats: la seva localització, amb notables opcions de transport; característiques arquitectòniques i de disseny distintives, amb un enfocament en termes de compromís amb la comunitat, responsabilitat social corporativa i sostenibilitat; i comptar amb una oferta i uns serveis únics.
Fotografia: Lady Gaga amb Tony Bennett a propòsit del nou disc | Tiempox.com