Ja és aquí l’edició de tardor de la tradicional Festa del Comerç al Carrer, organitzada per les tres associacions comercials andreuenques: l’Eix Comercial de Sant Andreu, Sant Andreu Nord Comerç i l’Associació de Comerciants Onze de Setembre. Serà al llarg de la jornada del dissabte 6 d’octubre, entre les 10:00 i les 21:00 hores, i com és habitual els carrers i les places s’ompliran de parades, activitats i també de solidaritat.
La Festa del Comerç al Carrer és una bona oportunitat per conèixer les noves tendències en moda, joies, calçat, nous productes i tot tipus de serveis. I a la vegada gaudir del tracte càlid i sempre proper del comerç de proximitat, que durant tot l’any dóna vida i alegria als carrers i les places de Sant Andreu de Palomar.
Un cop més, a causa de les obres del carrer Gran de Sant Andreu, l’activitat central es veurà reubicada a la plaça del Comerç, el carrer de l’Ajuntament i les places d’Orfila i de Can Fabra. Els altres epicentres de l’activitat comercial seran els jardins de les Dones de la Motor Ibèrica i la rambla de l’Onze de Setembre. A més, l’activitat comercial estarà dinamitzada amb una àmplia oferta lúdica en els diferents espais.
I en la besant més solidària, en els darrers anys la Festa del Comerç al Carrer s’ha convertit en un esdeveniment compromès amb la recollida d’aliments. Les entitats organitzadores de la festa col·laboren intensament amb DISA Sant Andreu Càritas i les Formigues de Sant Pacià per tal d’habilitar diferents punts de recollida d’aliments, que estaran operatius durant la jornada del dissabte entre les 10:00 i les 14:00 hores.
Així doncs, hi haurà dues carpes especials, situades al número 47 del carrer del Pare Manyanet i a la cruïlla del passeig de Fabra i Puig amb el carrer de Camil Fabra. A més, també es podran donar aliments en sis supermercats andreuencs: BonÀrea (Rbla. Onze de Setembre, 66), Bonpreu (C. Dublin, 6; C. Doctor Santponç, 125), Caprabo (C. Gran de Sant Andreu, 140), Consum (Rbla. Fabra i Puig, 53) i Sorli (C. Gran de Sant Andreu, 98). Principalment fan falta espaguetis, tomàquet, tonyina, gel de dutxa, detergent per a roba i bolquers dels números 4 i 5.
Fotografia: Edició anterior de la Festa del Comerç al Carrer | Andreuenc