La ruta de tapes a Sant Andreu ‘Atrapa la Tapa’ torna carregada d’energia després de dos mesos de pausa. La IV edició s’ha dividit en dos períodes, el primer de l’11 de maig de 2017 fins al 27 de juliol i la segona etapa començarà el pròxim 7 de setembre i finalitzarà el 30 de novembre.
Cada dijous, més de 40 establiments del districte tornaran a oferir una tapa i una canya, aigua o got de vi per 1,95 euros. A més, els bars i restaurants renovaran la seva oferta de tapes per tal d’aportar més varietat amb la primera de les etapes.
El president de l’Eix Comercial, Pròsper Puig, va explicar a Andreuenc que els establiments participants busquen “donar-se a conèixer als veïns” i el dinamitzador de l’Eix Comercial, Xavier Julià, va recalcar que un gran nombre de restaurants han demanat d’afegir-se a la ruta per l’èxit d’anys anteriors.
Els participants de la ruta poden guanyar un sopar de tapes per a dues persones al bar que més els hagi agradat. Per aconseguir-ho hauran de completar la ruta i reunir els 44 segells dels comerços participants. La nova oferta de tapes juntament amb el mapa dels establiments ja està disponible al seu web.
Fotografia: ‘Montadito’ d’anxova d’Star Bar | Atrapa la Tapa